• Announcements

• Flash Mod

Members! PLEASE READ Terms of Use and Forum Guidelines BEFORE POSTING

Before participating in our forum or any other area of AdamOfficial.com please read and acquaint yourself with the following Terms of Use and Forum Guidelines:   http://forum.adamofficial.com/topic/62357-forum-guidelines/   http://www.warnerbrosrecords.com/terms-of-service
    • Flash Mod

***HERE is how to access PRESALE CODES, VIP* and Meet and Greet* opportunities.***   01/30/2017

Before getting down to the business of access to presale codes, etc. please take note:   ***Please be advised that any member publicly posting actual presale codes anywhere on the forum (and possibly elsewhere!) or reportedly through private messages, will be banned from membership here on AO! NO EXCEPTIONS!   Our site here at adamofficial.com (aka AO) is Adam's official record label site, not his official fan club, and is not the place to find presale codes, nor are they provided through the official newsletter.   Presale codes are provided to paid members of Adam's official fan club one to several hours before the presale begins. If you are a paid member you can find the presale code in your dashboard at that site.
      The official fan club, Adam Lambert Fans, can be found here: http://www.adamlambertfans.com
      You must pay a fee to join. I believe the minimum fee is $9.99.
      Any other entity, website, or contact person on Twitter, email, etc. claiming to be representing Adam's official fan club and collecting payments other than directly at the above website is BOGUS, NOT LEGITIMATE!   Any questions you may have concerning any aspect of the fan club, including presale codes, VIP* tickets, Meet and Greet* opportunities, should only be addressed to the fan club moderators, DearBecky and addictedtoadam here on AO in the Adam Lambert Fan Club subforum. Please check to see if your question has already been posted in an existing thread there before posting a new topic. Please do not post questions concerning these subjects anywhere else on the forum. You can find the fan club subforum listed on the main forums page directly under Tour Talk.   The direct link is:
      http://forum.adamofficial.com/forum/30-adam-lambert-fan-club/   Fan club moderators, please correct me on anything I've posted that you find to be unclear or incorrect, through a PM. Thanks.   *Meet and Greet and VIP opportunities may or may not be offered.
Sign in to follow this  
Gaby Glamb

Latinglamberts Argentina!!feel the latin love ♥

Recommended Posts

Asi es.. hay que seguir votando para que suba de nuevo al 1º!!! donde merece estar!!!!!

Vale destacar que es la 9º semana que estan en el TOP TEN!!!

Entro siendo TOP TEN! Y se mantiene asi!!

No lo dejemos bajar!!!! HAY QUE PONERLO 1!!! AGAIN!

Besos!!!

Hola!!como va?recièn vì q el topic de Argentina at work lo movieron para èste subtopic,capaz estaba de hace rato pero com entro directamente acà no me dì cuenta..

Quise arreglar la direcciòn del grupo de FB que no andaba y ahora me dice q mi mensaje activò el filtro de spam asì q no me deja editarlo ¬¬,en cuanto me deje lo edito,igual acà dejo la direcciòn

FB LatinGlamberts Argentina: (hoy no sè q pasa pero no funcionan los links directos)

http://www.facebook.com/profile.php?id=100001001993834#!/pages/Adam-Lambert-LatinGlamberts-Argentina/141554419209756?ref=mf

Hola Gabi:

Si, el post de ARGENTINA at work lo movio el moderador, explicando que ahora q tenemos nueva seccion, tecnicamente pertenece aqui.

Sí, el tema de los links, a veces activa el spam filter, pero si te lo modificaron, es xq, si mal no recuerdo, no se supone que podamos promocionar otros sitios a traves de este. Podes dejar el nombre y q nos busquen de esa manera.

Ahora que lo pienso mejor, no se si era TH estando en el top 10 por 27 semanas, o siendo numero 1 por 27 semanas.. lo empece a dudar, pero Tokio hotel, y 27 semanas son terminos seguros! (99,9 % por las dudaaas jaajjaj)

jaja Rami se quedò pensando :P , no importa,nosotros batiremos el record (?)

Ana:no sè si serà eso,porque lo pude editar un par de veces pero como el link directo no funcionaba lo editaba ootra vez,capaz me dijo lo del spam xq lo habìa editdo muchas veces,despuès voy a intentar de nuevo..

Hola gente!!!! como va???

lo de tokio.. me suena que estuvo 27 semanas en top ten.. no se si numero 1 :/ habria que averiguar! ajajaj

nosotros podemos ponerlo 30 si queremos u_u!!!

y hoy adam quedo -#7 en MTVLA... no entiendo mucho porke en el link para votar no aparece la opcion pero si aparece en el ranking asi que votemos manuelamente! no queda otra!

saludos a todos!

Rami! Adam se beso con dos fans en el show!!!! ¬¬ un hombre y una mujer -¬¬!!!!

jaajjaj

por dios, me quiero morir! jajaaj!!

en fin..

datos:

Hoy 19/08 Adam quedo 5º en MTVLA!!!!

Hoy 19/08 tipo 4.30 de la tarde pasaron IF I HAD YOU en MUCH MUSIC!

Creo que es todo por hoy jaja!!! besos!!!

y no suframos mas!!! ya tendremos revancha(? :P

Like: las dos cosas! :$ jajaja

dato: Hoy no vi el video en MTVLA,, creo que no entro en la lista, salvo que se me haya pasado.. pero no creo :/

Mañana es el dia D en los 40!! Ojala que vuelva al 1! Por lo pronto, a seguir votando! xD

Saludillos