• Announcements

• Flash Mod

Members! PLEASE READ Terms of Use and Forum Guidelines BEFORE POSTING

Before participating in our forum or any other area of AdamOfficial.com please read and acquaint yourself with the following Terms of Use and Forum Guidelines:   http://forum.adamofficial.com/topic/62357-forum-guidelines/   http://www.warnerbrosrecords.com/terms-of-service
    • Flash Mod

***HERE is how to access PRESALE CODES, VIP* and Meet and Greet* opportunities.***   01/30/2017

Before getting down to the business of access to presale codes, etc. please take note:   ***Please be advised that any member publicly posting actual presale codes anywhere on the forum (and possibly elsewhere!) or reportedly through private messages, will be banned from membership here on AO! NO EXCEPTIONS!   Our site here at adamofficial.com (aka AO) is Adam's official record label site, not his official fan club, and is not the place to find presale codes, nor are they provided through the official newsletter.   Presale codes are provided to paid members of Adam's official fan club one to several hours before the presale begins. If you are a paid member you can find the presale code in your dashboard at that site.
      The official fan club, Adam Lambert Fans, can be found here: http://www.adamlambertfans.com
      You must pay a fee to join. I believe the minimum fee is $9.99.
      Any other entity, website, or contact person on Twitter, email, etc. claiming to be representing Adam's official fan club and collecting payments other than directly at the above website is BOGUS, NOT LEGITIMATE!   Any questions you may have concerning any aspect of the fan club, including presale codes, VIP* tickets, Meet and Greet* opportunities, should only be addressed to the fan club moderators, DearBecky and addictedtoadam here on AO in the Adam Lambert Fan Club subforum. Please check to see if your question has already been posted in an existing thread there before posting a new topic. Please do not post questions concerning these subjects anywhere else on the forum. You can find the fan club subforum listed on the main forums page directly under Tour Talk.   The direct link is:
      http://forum.adamofficial.com/forum/30-adam-lambert-fan-club/   Fan club moderators, please correct me on anything I've posted that you find to be unclear or incorrect, through a PM. Thanks.   *Meet and Greet and VIP opportunities may or may not be offered.
Sign in to follow this  
xvikkix

U SHOULDA WON

Recommended Posts

@xvikkix:

Alors là, c'est certain qu'Adam aurait dû gagner.... Je n'ai pas suivi "American Idol" lors de sa diffusion en direct puisque j'ai vu Adam pour la première fois lors des AMAS.... Mais ça a été pour moi comme " un coup de foudre ".... et je me suis précipitée sur le net pour voir toutes ses prestations.....

Et OUI OUI OUI !!!!! ADAM aurait dû gagner.....

Mais, pour moi, même s'il n'est arrivé que second....... C'est Adam le grand Gagnant !!!!!! Adam, le seul et unique vainqueur !!!!! :heart:

Je vais me faire taper dessus mais j'aime bien ce que fait Kris Allen, je trouve que c'est un petit gars qui a du talent et qui mérite sa victoire

*je sors avant de me faire taper* lol

@elodie

mais non, tu ne vas pas te faire taper dessus....Reviens, reviens lol

Bien sur que Kriss Allen a du talent !!! Je crois que mon amour pour Adam ne me rend peut-être pas très objective quelques fois....

Mais je pense que vocalement parlant, Adam est un peu plus doué.... Que sa voix est plus puissante, plus envoutante et qu'il a plus de charisme ...Mais de toute façon, Il est vrai qu'ils ont deux styles différents....

Dois-je sortir aussi ????? :wink:

@elodie

mais non, tu ne vas pas te faire taper dessus....Reviens, reviens lol

Bien sur que Kriss Allen a du talent !!! Je crois que mon amour pour Adam ne me rend peut-être pas très objective quelques fois....

Mais je pense que vocalement parlant, Adam est un peu plus doué.... Que sa voix est plus puissante, plus envoutante et qu'il a plus de charisme ...Mais de toute façon, Il est vrai qu'ils ont deux styles différents....

Dois-je sortir aussi ????? :wink:

Sont univers est une pure folie !! et de plus qui peut résister a sont charme personne je crois enfins je pense et j'espère lol XD Et ses performances vocale sont juste incroyable !! tout comme lui !!!!!!!!!!!

@Mylène

Bienvenue à toi !!! Mais incruste-toi c'est avec plaisir qu'on te découvre sur le forum français.... Si tu le souhaites (et ce serait sympathique) tu peux te présenter aux autres membres sur le topic prévu à cet effet....

N'hésite pas à lire tous nos posts....Pour l'instant, nous ne sommes pas très nombreux cela te sera facile......

Une parisienne en plus !!! Je suis ravie !!!! (Je suis née à Paris et j'y ai fait mes études)....

Dis- moi est-ce que Adam est très connu dans ton entourage ?

@french_fan

Merci :)

J'ai lue quelque uns de vos post déjà

Et je suis tout a fait en accord avec ce qu'il se dit...

Adam dans mon entourage est connu se qui est dommage mais je le fait connaître d'avantage sur ma page facebook ou là sa marche plutôt bien se qui me rassure ^^

@Mylène

Tu as raison Mylène tous les moyens sont bons pour faire connaître et promouvoir Adam.... Tu ne veux pas venir te présenter ? Tu vas voir on n'est pas nombreux pour l'instant mais c'est plutôt sympa ....

hi baby , i wish u are good :

i sure that i shoulda be pritty , nice , happy , helppful&scceful & soooooo lovable.

ishoul be able to know u moooooor & to be with u some day

.

i shoud be me .*with all my love **x**.

Well i am not American but still i had watched the whole season 8 for Adam :)

Yeah you're right,he should've won.Every body loved him and he was alwas\ys so exciting when he came up on stage,it was like no one else could've beat him :)

Even i felt that Adam should've had won in the inception but just imagine,if h would've not had the Glam Tour,he would've not had made the FYE album, he would've not had been world famous plus i would've not known him O.o

Yeah it is scary,so we should be happy that he turned ou like a runner up, cause wherever he stands now is a lot better than where he would've been :)