• Announcements

• Flash Mod

Members! PLEASE READ Terms of Use and Forum Guidelines BEFORE POSTING

Before participating in our forum or any other area of AdamOfficial.com please read and acquaint yourself with the following Terms of Use and Forum Guidelines:   http://forum.adamofficial.com/topic/62357-forum-guidelines/   http://www.warnerbrosrecords.com/terms-of-service
    • Flash Mod

***HERE is how to access PRESALE CODES, VIP* and Meet and Greet* opportunities.***   01/30/2017

Before getting down to the business of access to presale codes, etc. please take note:   ***Please be advised that any member publicly posting actual presale codes anywhere on the forum (and possibly elsewhere!) or reportedly through private messages, will be banned from membership here on AO! NO EXCEPTIONS!   Our site here at adamofficial.com (aka AO) is Adam's official record label site, not his official fan club, and is not the place to find presale codes, nor are they provided through the official newsletter.   Presale codes are provided to paid members of Adam's official fan club one to several hours before the presale begins. If you are a paid member you can find the presale code in your dashboard at that site.
      The official fan club, Adam Lambert Fans, can be found here: http://www.adamlambertfans.com
      You must pay a fee to join. I believe the minimum fee is $9.99.
      Any other entity, website, or contact person on Twitter, email, etc. claiming to be representing Adam's official fan club and collecting payments other than directly at the above website is BOGUS, NOT LEGITIMATE!   Any questions you may have concerning any aspect of the fan club, including presale codes, VIP* tickets, Meet and Greet* opportunities, should only be addressed to the fan club moderators, DearBecky and addictedtoadam here on AO in the Adam Lambert Fan Club subforum. Please check to see if your question has already been posted in an existing thread there before posting a new topic. Please do not post questions concerning these subjects anywhere else on the forum. You can find the fan club subforum listed on the main forums page directly under Tour Talk.   The direct link is:
      http://forum.adamofficial.com/forum/30-adam-lambert-fan-club/   Fan club moderators, please correct me on anything I've posted that you find to be unclear or incorrect, through a PM. Thanks.   *Meet and Greet and VIP opportunities may or may not be offered.
Sign in to follow this  
CherryXMoon

Any Dutch fans here? (:

Recommended Posts

Hi CherryXmoon,

There where several Dutch topics, last year, but they where removed??

wij hebben Adam gezien in Hilversum en hebben zijn handtekening en zijn helemaal wild van hem. leuke site, alleen een beetje onoverzichtelijk

have fun here!!

xxx regayov

Ik heb 3 shows hier in de VS gezien en was pas nog in Nederland maar natuurlijk zal ik er alles aan doen om hem ook in Holland te zien wanneer het zover is.

Paradiso in Amsterdam Please!!!! Dit zou echt de perfekte plek zijn voor Adam, ik heb zulke fantastische herinneringen aan Paradiso en om daar dan Adam te zien,Take me Away!

Aaaaaah Kippies, I am GREEN with envy!!! Grraaaahhhh. Wordt waanzinnig. Ga in stijl, he, glam en glitterrrrrrrrrrrr!!!!!!!

Jullie profile pic is fab! Love it! Ik heb een Eye of Horus hangertje besteld, die krijg ik volgend week. Ik stuur wel een foto...zoals ik al zei, love Adam to bits and pieces, ik wil hem opvreten, maar geen tattoos op mijn lijf, thank you very much.

Ik ga ook voor Keulen! :D

Je kan trouwens (wellicht bij de meeste bekend, maar zag ook een andere link voorbij komen) via de officiële site tickets kopen voor iets meer dan EUR 21 per stuk. Wel via Creditcard (of Duitse/Oostenrijkse bankrekening, wanneer in bezit).

Kan niet wachten! ;)

I am still envisioning Adam in Amsterdam. Paradiso Yes Yes I have said it many times before about Paradiso but I can't imagine a better place for him and I am sending strong vibes to the Universe.

Maybe you all know that The NOLA and the Atlanta concerts were announced weeks after the rest of the US now these concerts have turned out to be the most amazing rocking events. Amsterdam will love and embrace Adam and my gosh plenty of places for him to party afterwards!!!!

Adam past perfect in Amsterdam. Ik zie het al helemaal voor me. O, wat zal hij genieten. Europa is veel toleranter dan de USA, dus hij zal zich helemaal in zijn element voelen. Inderdaad, meer dan plenty of places for him to PARTAY!!! Ik duim voor jullie dat ie naar NL komt!

Hebben jullie dat artikel gelezen dat ie met een papparazzi heeft gevochten?! Hahahahahaa, ik wenst dat Adam hem een flink pak slaag had gegeven. Kunnen ze die jongen niet gewoon effe rustig laten chillen, man... hij heeft doorgaans al heel veel geduld met de pers en hij is zo aardig tegen iedereen van alles wat ik hoor en lees... een beetje rust met vrienden is hem wel gegund, dacht ik zo. Vond het wel tof van 'm om achter die guy aan te gaan, ahahahahahhaa. Sportief als ie is, lacht ie er zelf om (zie zijn twitter page). What a guy. Love him even more!!!

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, Adam komt naar Amsterdam. Glitter and glam. Hebben jullie toch je wens!!!! Kippieeeeees, jullie gaan zeker!!! Foto's en vids voor de verplichte thuisblijvers overseas, please. Ik ga me nu opsluiten en drie dagen huilen... Sh**, baal zo vreselijk dat ik gewoon geen enkele mogelijkheid heb om er ook te zijn, grrrraaaaaaaaaaaahhhhhhhh!

Hey iedereen ik ben nieuw hier :P Ik had een klein vraagje: klopt het dat je met een code morgen al kaartjes kan kopen voor het concert in Paradiso? Ik had gehoord dat je lid moest zijn van een site (deze?) en dan zou je een code krijgen waarbij je dus morgen ipv zaterdag kaartjes kon kopen?

x Monica